tisdag 10 mars 2009

Mat- och träningsdagbok - dag 1

Här kommer som utlovat en redogörelse för dag 1 av mitt nya nyttiga liv! : )

Mat

Frukost: Grovt bröd med smör + mineralvatten (inte bra, en nödlösning på kontoret..)

Lunch: Sallad med kräftstjärtor och ägghalva + vatten + 1 kiwi

Mellanmål: Mild naturell lättyoghurt med en banan och krossade valnötter

Efter träning: 1 banan

Middag: Fetaostbiffar med bulgur, sallad och keso

Däremellan åt jag valnötter och mandel. Tyvärr alldeles för mycket för att det skall räknas som nyttigt.. Idag måste de bort från skrivbordet - går inte att ha dem framme, då blir jag för frestad..

Träning

Promenad till jobbet - 20 min
Spinning - 60 min

Annars - so far so good - får se hur det blir när det närmar sig helg.. Jag är grymt peppad i alla fall!

Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar