tisdag 17 mars 2009

Rum för inspirerande arbete


Tisdag betyder vardag som betyder jobbdag : ) Jag älskar mitt kontor. Sitter i helt nyrenoverade lokaler med helt nya möbler som jag valt själv, ljust och fräscht och med ett helt perfekt läge mitt i stan. Det ultimata kontoret skulle nog många säga. Ändå finns en dröm om att en dag kunna jobba vartifrån jag vill. Jag kan jobba hemifrån en dag här och där nu också men är ändå bunden till kontoret. Drömmen vore att vara egen företagare och kunna bestämma själv vart man ska jobba. Sitta hemma i soffan en dag, på ett mysigt café en annan dag, på en filt i gräset när det är sommar..
Då skulle jag helt klart göra slag i saken och fixa till ett snyggt och inspirerande arbetsrum hemma. Inspireras av de vita fina hemmakontoren ovan. Älskar tulipstolen.
Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar