måndag 23 mars 2009

The Office


Precis såhär ser det ut när jag sitter i mitt rum, vid mitt skrivbord på jobbet och tittar ut genom fönstret. Idag är det verkligen grått ute och vädret har skiftat mellan regn, snö och uppehåll. Ingen sol i sikte. Jag tycker dock att det är ganska mysigt att sitta inne och jobba när det är ruskväder ute. Dricka en kopp te framför datorn och vira en stor sjal om sig.

Eftersom jag har en förkärlek för vit inredning så är kontoret väldigt vitt också. Inte alla gillar helt vita väggar så för att göra alla glada och pigga upp våra väggar lite var jag ute på tavel-jakt idag. Svårt det där. Allra helst när det är till en arbetsplats och inte till ens egna hem. Det lutar åt att det blir något abstrakt, kanske med mycket rött i för att matcha den annars vita, grå och svarta moderna inredningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar