fredag 13 mars 2009

Mat- och träningsdagbok - dag 5

Fredagen börjar gå mot sitt slut och jag tänkte därför redogöra för min femte dag. Hoppas ni njuter av att helgen precis har börjat. Själv var jag på spinning efter jobbet och sen har vi haft myskväll med tacos hemma.

Mat

Frukost: Wasa Sport med smör och skinka och örtte

Lunch: Bulgursallad med kyckling och fetaost (jättegod köpssallad, tror det är Moe Catering som gör den)

Mellanmål: Grekisk yoghurt med honung (portionsförpackad av märket Total - min favorit! undrar hur onyttig den är..) och en kiwi och mandlar

Middag: Tacos

Kvällsfika: Svart te ( "Kärlek" från Kahls Kaffe - underbart gott och sen är det oemotståndliga små röda hjärtan i teet! Hur mysigt är inte det?!)

Träning

Morgonpromenad till jobbet 20 min

Spinning 60 min (fredagsspinningen är jätterolig och grymt jobbigt - instruktören är en helt galen kille som får en att tro att man är på ett dansgolv eller nåt, han är nämligen mer nere på golvet och dansar än uppe på cykeln och cyklar.. Men han kan i alla fall konsten att peppa - klasserna är alltid fullbokade och man går därifrån helt slut och blöt av svett)

Ha en fortsatt mysig lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar