lördag 7 mars 2009

Myslördag

Bild: google


Det är såå skönt med helg!! Är fortfarande lite sjuk så idag har varit en riktig mysdag. Lång och god frukost framför Nyhetsmorgon, lite shopping (en superfin svart vårsjal och ett linne i korall - nu är jag nästan färdigkittad för våren! ; ) ), god sushilunch ute och mysig middag hemma. Har tittat på Melodifestivalen trots att jag verkligen tycker att den förlorat sin charm med alla dessa deltävlingar.. Det är trots allt kul att höra bidragen, kolla in smink, hår och kläder och helt enkelt se hela spektaklet.

Nu har vi kollat på en Wallander-film - Wallander är en riktig favorit, jag älskar svenska "thrillers"! Är en riktig tv-nörd när det kommer till Wallander, Beck, Van Veeteren etc.. - polisserier är min grej helt enkelt : )


Den lugna lördagen fortsätter och nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa nya Elle. Hur deppigt det än låter på en lördagkväll.. Jag försöker nu ta till mitt eget tips mot förkylningen - sömn! Hoppas jag vaknar frisk i morgon..

I morgon vill jag shoppa vårlökar - pärlhyacint som ovan och påskliljor!

Hoppas ni haft/har en bra lördag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar