fredag 20 mars 2009

Thank God It's Friday!



Fredag! Härligt! Jag är såå redo för helg nu. Blir en skön helg utan direkta planer. Idag blir det spinning efter jobbet och sen god middag. Har dock inte bestämt ställe ännu. Gott och nyttigt måste det ju vara. Kan förresten verkigen tipsa om att träna på fredagar. Det kan kännas trist och jobbigt när allt man vill är att "ta helg" och göra något kul. Men jag lovar att det finns ingen dag som man känner sig så duktig på efter ett pass som på fredagar. Dessutom är det otroligt härlig stämning, alla är glada och kör järnet eftersom det är sista dagen på arbetsveckan. Testa ni också, tänk på att det faktiskt bara tar 1 timme!
I morgon blir det hemmakväll och Robinsson-premiär! Åh, som jag saknat det programmet! : ) Jag är ett riktigt fan av skräp-tv.. Gillar ni Robinsson?

Himlen är klarblå idag så jag hoppas på fint vårväder i helgen så man kan ta en härlig långpromenad. Vore ju helt underbart om man till och med kunde få sitta ute på balkongen och lapa lite sol där det är lä. Hoppas! Apropå sol så tittar jag konstant på resor till soliga Spanien där en av mina bästa vänner befinner sig just nu. Förhoppningsvis blir det en resa till henne i maj.

När det nu är vår i luften kände jag att en bild på tussilago var ett absolut måste. Tussilago är väl ett vårtecken om något? : )
Trevlig helg mina kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar