lördag 28 mars 2009

Back in town


Efter en kortvisit på "landet" är jag nu tillbaks hemma. Helgen känns alltid längre när man bytt miljö lite så det är ju mycket skönt. Skönt att ha hela söndagen framför sig i morgon!


Jag hoppas ni deltog i Earth Our?! Jag släckte ner här hemma och tände massor av levande ljus. Mysigt och förhoppningsvis en bra åtgärd åt vår miljö! Tittade ut på husen runtomkring mig och till min stora besvikelse så var det tänt i de flesta fönstren.. Skrämmande att man inte kan vara utan el i en enda timme... Hade gärna deltagit i artistgalan på Skansen som var ikväll. Alla artister skulle uppträda akustiskt och endast levande ljus skulle lysa upp lokalen. Hade säkert varit en upplevelse att ha varit där!


Nu ska jag kika på en film på vår nya stora platt-tv som flyttat in i helgen. Känns inte så miljövänligt och jag är raka motsatsen till teknikfreak, men lite kul är det att ha bio-känsla hemma! : )
Fortsatt trevlig lördag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar