fredag 13 mars 2009

Mat- och träningsdagbok - dag 4

Jag är ledsen för dålig bloggning - den nya hurtiga livsstilen tar knäcken på mig. Vill bara gå och sova när jag kommer hem : ) Känner mig helt slut idag efter 5 dagars träning på raken.. Har gjort om mitt träningsschema inför nästa vecka så att det blir mer utspritt, tror man behöver ha onsdagen som en vilodag och istället träna ett pass på helgen så att det fortfarande blir 5 träningsdagar. Jag lovar bättring med bloggning i helgen! Såhär såg gårdagen ut:

Mat

Frukost: Wasa Sport med skinka och smör + örtte

Lunch: Skaldjurssoppa med rotfrukter + ramlösa citrus

Mellanmål: Mild naturell lättyoghurt med mandel + 1 apelsin

Middag: Omelett med skinka och avokado

Kvällsfika: Svart te (läste i senaste Elle att även svart te är bra för hälsan, det innehåller antioxidanter, dock försvinner de bra egenskaperna om man har mjölk i teet)

Träning

Core 30 min
Promenad från jobbet 20 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar