onsdag 11 mars 2009

Mat- och träningsdagbok - dag 2

Kanske lite trist att läsa om min dag en dag efter men när jag kommer hem sent efter jobb och träning orkar jag bara inte sätta mig vid en dator igen..

Mat

Frukost: Grov smörgås med smör och skinka + pepparmints-örtte

Mellanmål: 1 kiwi

Lunch: Fetaostköttfärsbiffar med bulgur och sallad

Mellanmål: Mild naturell lättyoghurt med 1 banan och krossade valnötter + mandel

Middag: Wasa Sport-knäckebröd med kokt ägg och kaviar + pepparmints-örtte (svårt med vettig middag när man kommer hem efter 21.. måste bli bättre på att förbereda, mackor till middag känns inte särskilt healthy samtidigt som det inte känns bra att äta för mycket såpass sent..)

Träning

Promenad till jobbet i snöstorm 20 min
Yoga 60 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar